Rendszerfelügyelet informatikai támogatás

A segítség gyorsabban megérkezik.

Ha bármilyen probléma keletkezik cége informatikai rendszerében, azonnali segítségre van szükség, hiszen a munka egy pillanatra sem állhat le. Gondolja csak át, mennyit tesz ki vállalkozása napi bevétele; így könnyen kiszámíthatja, mennyi pénzt veszít, ha munkatársai csak egy fél óráig nem tudnak dolgozni.

Nem kell a kiszállásra várnia

Ezért nem megoldás, ha hiba esetén meg kell várni a rendszergazda kiérkezését. Bár a személyes kapcsolatot is elengedhetetlennek tartjuk, így hetente-kéthetente felkeressük cégét, hogy ellenőrizzük, minden rendben van-e; sürgős probléma esetén telefonon vagy e-mailben is segítséget nyújtunk.

A távfelügyeletet Távoli asztal kapcsolattal, TeamViewer-rel, SSH-val, vagy VPN-nel próbáljuk megoldani.

adatvédelem

Gyors és hatékony

A problémát rendszergazdáink akár perceken belül orvosolhatják, így nem kell attól tartania, hogy huzamosabb ideig nem fér hozzá adatbázisához vagy szolgáltatása nem lesz elérhető.

Nyomon követhető

Rendszergazdáink a problémát azonnal orvosolják a távfelügyelet segítségével, Ön pedig az egész folyamatot nyomon követheti, a rendszer működését haladéktalanul ellenőrizheti.

Teljes körű segítségnyújtás

Helpdesk rendszerünkön keresztül bármilyen kérdést feltehet vagy problémát bejelenthet, illetve nyomon követheti annak állapotát. Ha probléma esetén a lehető leggyorsabban szeretne segítséget kapni, vegye fel velünk a kapcsolatot most az alábbi űrlap kitöltésével!

Személyesen is ellenőrzünk

adatvédelem
A hatékony távfelügyelet mellett személyes kapcsolatot is elengedhetetlennek tartjuk, így hetente-kéthetente felkeressük cégét, hogy ellenőrizzük, minden rendben van-e. Ez lehetőséget biztosít arra, hogy első kézből bizonyosodjunk meg az esetleges problémák mibenlétéről, a helyszínen javítsuk és teszteljük a rendszert, cseréljük a hibás komponenseket.

Rendszeres karbantartás

A helyszíni kiszálláskor olyan problémákra is fény derülhet, amelyeket egyébként már csak akkor venne észre, amikor a rendszer meghibásodik.

Beható ellenőrzés

Rendszergazdáink a rendszer hardveres és szoftveres komponenseit is személyesen, a lehető legalaposabban vizsgálhatják meg, így egészen biztosan nem siklanak el semmi felett.

Hatékony javítás

Hardveres hiba esetén szakembereink a helyszínen kicserélhetik vagy javíthatják a szükséges eszközöket, így hosszú távon biztosíthatják a rendszer működőképességét.

Ingyenes ajánlatkérés

Az ajánlatkérés elküldése után ingyenes, minden kötelezettségtől mentes ajánlatot küldünk 1 munkanapon belül.

Amennyiben felkeltettük az érdeklődését az távfelügyelettel kapcsolatban, vagy kérdése lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével, vagy a következő elérhetőségeinken:

+36 30 941 3607

info@borosinformatika.hu

Név (szükséges)

Email cím (szükséges)

Üzenet