Office 365 bevezetése, támogatása

Office 365 bevezetés

Az Office 365 révén szinte bárhonnan elérheti a Microsoft Office jól ismert, megbízható eszközeit, mint az Outlook, Excel, PowerPoint, Access. Az új Office 365 nem csak egy programcsomag, hanem egy felhő alapú szolgáltatáscsomag, mely tartalmazza az Office alkalmazásokat, de ennél jóval többet is nyújt. Könnyen kezelhető, vállalati szintű informatikai szolgáltatásokhoz férhet hozzá, mint nagyvállalati levelezés, konferenciabeszélgetés, közös naptár funkciók, fájlmegosztás. Mindezt 99,9%-os rendelkezésre állás és magas fokú adatbiztonság mellett érhető el a legjobb ár-érték arányú szolgáltatásként.

Legjobb ár érték arány

Manapság a költséghatékonyság fontosabb, mint valaha. Egyszerűbb és olcsóbb a felhasználó alapú licencelés.

Nincs szükség különösebb erőforrásokra az Office 365 bevezetéséhez. A felhasználói felületek nagyon hasonlóak csak előnyűkre változtak a korábbi verziókhoz képest, így komolyabb oktatást nem igényelnek.

Mindig a naprakész verzióját használhatja az Office alkalmazásoknak, átlátható, tervezhető költségek mellett.

Mikor érdemes az új Office 365-re váltani?

Régi szerver?

Ha a vállalkozás elavult, régi szervert üzemeltet, de egy új szerverre való átállás bonyolult és költséges lenne vagy a szerverfejlesztés költség oldalról nem megvalósítható, akkor ideális megoldás az Office 365, mivel nem igényel infrastruktúra fejlesztési és üzemeltetési költséget, és jól tervezhető a havi/éves költsége.

Ha problémák vannak a levelezéssel, gyakorta nem jönnek meg illetve érkeznek meg a fontos üzleti levelek, vagy a legkritikusabb pillanatokban hagyja cserben a szervere, akkor érdemes az Office 365-tel kiváltani a régi szervert. A szerver biztonsága miatt sem szükséges aggódni, mivel azt a Microsoft biztosítja az Office 365 számára. Ezzel az IT kollégák válláról nagy terhet vesz le az Office 365, mivel nem kell foglalkozniuk az üzemeltetésével, karbantartásával, ehelyett tudnak a fontosabb stratégiai munkákra összpontosítani.

A felhő rendszerek iránti kíváncsiságának kielégítésére alkalmas pillanat, ha már a szervere elavult. Így megismerhet a vállalkozás egy magasabb szintű biztonsági és költséghatékonyabb megoldást, egy új szerver vásárlása, beállítása és üzemeltetése helyett.

Növekvő igények?

Ha növekednek a vállalkozás igényei, egy jól kiválasztott Office 365 rendszerrel támogatható a vállalkozás fejlődése IT oldalról, hogy az ne szabjon határt a vállalkozás fejlődésének.

Ha Gyorsan növekszik a vállalkozás és több telephellyel rendelkezik, akkor az Office 365 bárhonnan elérhető illetve csoportmunka funkciói jól kihasználhatóak. A távmunka és csoportmunka támogatására alkalmas eszközök is megtalálhatóak az Office 365 megfelelő csomagjaiban.

Ha a legújabb technológiákra van szüksége a vállalkozásnak, de az IT erőforrásai korlátozottak vagy felhő szolgáltatásokkal kívánja támogatni a vállalkozás a dolgozók munkafolyamatait.

Hosztolt e-mail?

Ha a vállalkozás rossz minőségű hosztolt e-mail rendszerrel levelezik vagy valamilyen ingyenes web-alapú levelezést használ, akkor érdemes váltani a Microsoft által üzemeltetett vállalati szintű levelezésre, amelyet az Office 365 több más szolgáltatással együtt nyújt.

Ha megbízhatatlan e-mail rendszert használ a vállalkozás, sok az elvesző kimenő levél vagy nem érkeznek meg a fontos megrendelő levelek. Folyamatos leállásokkal találkozik a vállalkozás a levelezés során, kritikus pillanatokban hagyja cserben a levelező szerver, akkor az Office 365 levelező rendszerének minősége üdítően fog hatni a vállalkozás számára.

Ha korlátozott az E-mailek elérés az Office 365-tel szemben, amellyel mindenhol és minden eszközről elérhetőek az e-mailek és a csoportmunka funkciók.

Régi Office?

Ha az Office korábbi változatait használja a vállalkozás, esetleg még kompatibilitási problémákat is okoz ez, akkor érdemes váltani az Office 365-re, amellyel mindig a legfrissebb változatát használhatja az Office alkalmazásoknak.

A legújabb Office alkalmazások használatával elérhetőek a legújabb technológiák, mind alkalmazás szinten mind a csoportmunka lehetőségek terén. Ez növeli a dolgozói elégedettséget és a vállalkozás termelékenységét is.

Ha szükséges a mobil munkavégzés támogatása, akkor az Office 365 használatával az IT oldali támogatása megoldottnak tekinthető. Távmunka és csoportmunka funkciók integrációja mellett limitálható a mobil munkaerő hozzáférhetősége az Office 365-höz.

Office 365 szolgáltatásaink:

  • Tanácsadás
  • Bevezetés
  • Migrálás
  • Támogatás
Támogatás
Ha bármilyen kérdése lenne az Office 365 bevezetésével, migrációjával, használatával kapcsolatban vagy csak szeretné kipróbálni ingyenesen 30 napig, akkor bátran keresse az Office 365 szakértőnket, hogy megbeszéljék a részleteket.

Név (szükséges)

Email cím (szükséges)

Üzenet