Üdvözlök minden kedves látogatót a megújult borosinformatika.hu informatikai blogján!

A borosinformatika.hu honlap végre sok-sok munka után, megújult és elérte végleges formáját. Remélem sokaknak fog tetszeni az új formája. A honlap megújulásával nem csak esztétikai és tartalmi frissítést szerettünk volna elérni, de további hasznos hozzáadott értéket akartunk teremteni. Ezért 2 nagyobb újítással rukkoltunk elő:

HelpDesk – Ügyfeleink számára egyszerűsödik a hibabejelentés és annak nyomon követése.
Rendszergazda blog – Ez a blog, melyen mindenféle informatikai témát szeretnék feldolgozni.
Kicsit részletesebben kifejtve, hogy mik is ezek és miért is lesz olyan jó a használatuk.

A HelpDesk rendszert bizonyára sokan tudják miről is szól, valószínűleg sokan használták is már, de azért mégis bemutatnám a Boros Informatika HelpDesk rendszerét. A HelpDesk rendszeren keresztül egy nagyon egyszerű űrlap segítségével vagy akár e-mailen keresztül is be lehet jegyezni az észlelt hibát, melyet utána egy úgynevezett Ticket id segítségével bármikor nyomon lehet követni, hogy éppen hol tart a megoldása, illetve, hogy sikerült-e elhárítani a problémát. Miért is jó ez?

Egyszerű a használata.
Az Ügyfél bármikor meg tudja nézni, hogy áll a hibajegye.
7/24 bejelenthető a hiba.
Nincs elveszett hibabejelentés, minden bekerül a rendszerbe.
Így kerülhet sor a leggyorsabban az aktuális hiba megoldására.
A Rendszergazda blog az, amit a kedves látogató éppen olvas. Létrejöttének célja hasznos információk megosztása az IT világából, melyek lehetnek apró trükkök-tippek az Excel használatához, vagy akár nagyobb volumenű Office 365 licencelési stratégia útmutató is. Egy a lényeg, hogy hasznos, érdekes cikkek szülessenek, melyet szívesen olvasnak az IT iránt érdeklődők, ezért már itt felhívom a figyelmet arra, hogy kommentben vagy e-mailben szívesen várom az ötleteket, hogy ki miről olvasna, milyen téma érdekelné. Első körben szeretnék írni a minket mostanában tűzben tartó Office 365-ről, és az új HelpDesk rendszerünk használatáról. Ezekről a következő hónapokban többrészes bemutató cikksorozatot tervezek írni. Úgy általában heti 1-2 maximum 3 cikket tervezek közzétenni a rendszergazda blogon.

u.i.: Ha még található is hiba bármelyik oldalunkon, az csak a véletlen műve lehet, hamarosan kijavítjuk azt is. 🙂